Hebt u of uw team behoefte aan een training op het vlak van communicatie? Wilt u professioneler overkomen aan de telefoon of wilt u klantgerichter communiceren? Zou u misschien graag wat assertiever zijn op het werk? Via geluid- en beeldopnamen, analyse, rollenspelen en oefeningen leert u uw eigen aanpak in de communicatie met anderen beter kennen en verfijnen.

Diversity heeft allerhande opleidingen die u zullen helpen bij uw communicatievaardigheden, bijvoorbeeld:

  • Communiceren aan de telefoon

Wilt u krachtiger en efficiënter leren telefoneren? Hoe zorgt u voor een positief gesprek, terwijl u elkaar niet ziet? Welke informatie wil degene die u belt eerst horen? Een telefoongesprek komt vaak onaangekondigd en soms ongelegen. Deze opleiding leert u telefoongesprekken professioneel aan te pakken en meer resultaat uit dit communicatiemiddel te halen.

  • Assertief Communiceren

Hoe zegt u op een aanvaardbare manier ‘nee’? Vindt u het lastig sommige mensen tegen te spreken? Denkt u soms achteraf: ‘Had ik maar anders gereageerd?’ Met meer zelfvertrouwen en op een vlotte manier voor uw eigen standpunt opkomen om zo te groeien naar een assertieve communicatie en positieve professionele contacten.


Hebt u vragen of had u graag meer info hierover ontvangen?  Neem vrijblijvend contact met ons op.